5. Отстъпки под формата на безплатна доставкаБизнесът на дропшипъра зависи пряко от качеството на доставяните стоки и от начина, по който доставчикът изгражда процеса на доставка. Отстъпката под формата на безплатна доставка се отразява на средния чек и насърчава клиента да купува повече стоки. За да намали разходите за доставка, дропшипърът определя минимална стойност на поръчката или праг на количеството.
6. Отстъпки при търговия на едроДропшипърът винаги търси баланс между цена и качество, като продава стоки от различни компании и марки. Търговците на едро обикновено предлагат отстъпки в зависимост от броя на единиците, включени в поръчката. Например, ако закупите 10 000 единици, можете да получите 10% отстъпка от общата цена на единиците. Онлайн платформата на LLC ви позволява да подбирате интересни и „горещи“ оферти от доставчици и търговци.
7. Сезонни отстъпкиНяма универсално решение за борба със сезонния спад на продажбите. Отстъпките за несезонни артикули работят добре по време на периоди на застой. Дропшипинг сайтовете често използват сезонни разпродажби в периода след празниците, когато доставчиците, освобождавайки се от излишните запаси в складовете, продават стоки на намалени цени.
8. Отстъпки по програми за лоялностПрограмите за лоялност насърчават клиентите, като ги възнаграждават с допълнителни отстъпки и точки, използвайки
FOMO-ефекта (страх от пропускане). FOMO отстъпките в дропшипинг магазина помагат за адаптиране на стратегиите за продажби и тестване на нови идеи.
9. Отстъпки за абонаменти за електронна пощаНа купувача се предлага продукт с отстъпка в замяна на конкретна информация: имейл адрес, телефонен номер. Този метод работи добре с изоставени кошници на уебсайтовете на продавача. Средният процент на изоставените кошници в електронната търговия, според различни данни, варира от 70% до 80%.
10. Търговия сОнлайн магазинът за дропшипинг може да предложи отстъпки при замяна на стар продукт за нова версия. Например компания, продаваща смартфони, може да предложи на клиентите си отстъпка от 100 USD за нов модел. Този модел на отстъпки е доста труден за изпълнение и обикновено се предлага от доставчика на стоките, като прибира „фонда за размяна“ за себе си.
Агресивната отстъпка, подобно на свръхоптимизацията, рано или късно може да доведе до неочаквана загуба на приходи. От друга страна, недостатъчната отстъпка може да насърчи клиентите ви да търсят стоки от ваш конкурент.