Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Блог

Най-новите маркетингови новини, бъдещи тенденции, анализи от лидери на световния пазар. Можете да намерите всичко това в нашия блог.
Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво да направите по въпроса?

Ако не харесвате уебсайта си. Ако продажбите намаляват и анализите показват, че посетителите напускат, едва отворили страницата, тогава тази статия е за вас. Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво можете да направите, за да го актуализирате и подобрите?
Маркетинг на поколенията

Опитите да се достигне до потенциални клиенти от различни възрасти с една реклама или промоция по едно и също време най-често водят до изчерпване на бюджета. Как да се насочите ефективно към всяко поколение? Вземете предвид предпочитанията, учебните навици и определете нуждите. Да не забравяме, че теорията за поколенията не отчита индивидуалността на всеки човек.
Как да пишете за своя продукт и да подобрите рейтинга на сайта?

Доброто описание на продукта се превръща във важен аспект на електронната търговия. Прегледите на продукти помагат на клиентите да взимат обмислени решения за покупка и могат да помогнат за подобряване на рейтинга на сайта в търсачките.
Dropshipping - инструмент за тестване на търсенето

Пазарът на директни доставки до потребителя ще продължи да расте стабилно през следващите 5 години. Това означава, че дропшипингът ще продължи да бъде популярен като прост и достъпен онлайн бизнес модел.

Търговците на дребно и дистрибуторите използват дропшипинг, за да разширят асортимента си и да тестват търсенето, като купуват малки пробни партиди стоки.
Дропшипинг. Политика за замяна и връщане на стоките

"Връщане". Това е дума, от която се страхуват много предприемачи, дори и тези, които от години се занимават с електронна търговия.

Мисълта, че всички усилия са били напразни, ви пречи да се успокоите. Спрете! Връщането не е краят на света! Това е опит, който можете да използвате в своя полза.
Онлайн магазин. С какво да започнем?

Как да създам печеливша бизнес стратегия за електронна търговия? На първо място е необходимо да анализирате пазара, да проучите нуждата от стоки и услуги, да решите какво и на кого ще продадете, да вземете решение за ценообразуване и да проучите конкурентите.

Избирайки бизнес модела на бъдещото предприятие и съставяйки поне минимален бизнес план, можете да започнете да действате.
Защо лоялността на клиентите е важна?

Лоялният клиент е целта на всеки бизнес и един от най-ценните активи на електронната търговия. Тя е резултат от успешна сделка, приятна комуникация, спомени от самия процес на покупка и полезени опит.

Лоялният клиент създава непрекъснат цикъл на продажби, който увеличава печалбите на вашия онлайн магазин.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 "TON OP DOO LTD".
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта