Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Блог

Най-новите маркетингови новини, бъдещи тенденции, анализи от лидери на световния пазар. Можете да намерите всичко това в нашия блог.
Нелинейно разрастване на бизнеса ви

В днешния свят на електронна търговия стратегическите партньорства се превръщат в ключов елемент на успешния бизнес. В този контекст TON OP, водеща компания за оптимизация и управление на дропшипинг, и Potega, която предлага широка гама продукти в автомобилната индустрия, обединиха усилията си за постигане на взаимни ползи и ефективно сътрудничество.
Сезонен спад в продажбите

Лято, есен, зима, пролет. Днес е слънчев ден, а утре - дъждовен и ветровит, изтощителна жега или задушаващ студ. Всеки сезон си има своите прелести и недостатъци, а също и маркетингови проблеми.
Автоматизация на процесите по продажби. Евтини решения за МСП

Елате, вижте, изберете, купете. За съжаление реалното пътуване на купувача не е толкова идеално или линейно. Човек, който току-що е открил уебсайта ви, рядко е готов да направи покупка веднага.
Психология на онлайн пазаруването

Пазаруването онлайн се превърна в познат и вече съвсем обичаен процес в живота ни. Можем да избираме продукти, да сравняваме цени и да пазаруваме по всяко време на денонощието, без да напускаме дома си. Виртуалните витрини, наличността на стоките, простотата на процеса привличат.
Онлайн пазаруване: социална търговия и електронна търговия

„Ние сме онлайн търговец на дребно, малък семеен магазин. Дропшипинг, търговия на дребно. Имаме страници в социалните мрежи. Като цяло бавно развиваме бизнеса си. Но нямаме собствен уебсайт. Това лошо ли е?“
Метод 5W на Шерингтън. Сегментиране на целевата аудитория

„Разделете всички потенциални клиенти на групи с общи характеристики.“ Това е първото нещо, което прочитаме, когато започнем да разглеждаме сегментацията на целевата аудитория. Наистина ли е толкова лесно?
Маркетинг срещу продажби: кой е виновен? Когато потенциалните клиенти не се конвертират

Клиент идва на уебсайта и се интересува от вашата оферта. Проучва асортимента, попълва кошницата си. Струва ни се, че той вече е направил своя избор и е готов да плати за стоките.
Всестранност и бизнес

Всеки път, когато потенциален клиент види реклама на ваш продукт, прочете имейл или посети уебсайта ви, той преминава през така наречените „точки на контакт“. Те са на път към вземане на решение. 80% от продажбите се осъществяват между 8 и 12 точка на контакт.
Landing Page: принципи, дизайн, ефективност

Клиент е видял реклама на вашия магазин. Онлайн банер, няколко реда, ярка снимка са привлекли вниманието му. Докъде ще го доведе любопитството му? Може би към уебсайта? А ако няма уебсайт? Нуждаете се от целева страница (целева страница или целева страница) - място в интернет.
Синхромаркетинг: причини и стратегии за изравняване на търсенето

Нередовното търсене създава големи проблеми за бизнеса. Какво да правим, ако "промотиран" продукт или услуга, в чието популяризиране са инвестирани средства, се търси само през определен сезон? Тези въпроси тревожат както производителите на стоки и доставчиците на услуги, така и тези, които продават тези стоки или услуги.
Как се "измерва" една програма за лоялност?

Обикновените отстъпки действат като упойка, бързо, но краткотрайно - и изобщо не решават проблема с лоялността.

Доколко асортиментът, отстъпките и качеството на услугите влияят на лоялността? Защо клиентите напускат? Как да задържим клиентите?
Отстъпки. 10 често срещани типа за дропшипинг бизнес

Хората не се нуждаят от най-добрата четка за зъби. Те се нуждаят от ярка усмивка. Промоциите и отстъпките изглеждат най-лесният и достъпен начин за поддържане на лоялността и интереса на клиентите. И нищо чудно: стойността на продукт, закупен с отстъпка, е много по-висока. Отстъпките, дори и да не са за дълго, правят клиента по-щастлив.
„Правилото 7-11-4. Ангажираност на клиентите и ръст на продажбите

Съвременният човек живее в поток от информация. Събуждаме се с телефон в ръка, четем новини, общуваме, вземаме решения онлайн. Технологиите променят света. Но дори и в толкова променени условия „Правилото 7 докосвания“, появило се през 30-те години на миналия век, продължава да работи.
KPIS. Показатели за развитие на бизнеса

Приходите са важен показател за развитието на всеки бизнес. Важен е, но не е достатъчен. Подходът, основан на данни, ви позволява да проследявате ключови показатели за развитие на бизнеса и ви помага да оптимизирате процесите на продажби. Във всеки бизнес, дори и в малкия, можете да контролирате само това, което можете да измерите.
FOMO маркетинг за увеличаване на продажбите

Търсите ли начин да увеличите продажбите си и да подобрите взаимодействието с клиентите? Имаме идеалното решение за вас. Проучванията показват, че рекламите, които използват маркетингови тригери на FOMO, увеличават броя на кликванията и конверсиите към даден уебсайт с 22%, а вероятността посетителите да станат клиенти (коефициент на конверсия) се увеличава с 40%.
Партизански маркетинг. Просто го направете

Партизанският маркетинг е популяризиране на продукт и бизнес чрез непреки и творчески методи, като се използват нетрадиционни, запомнящи се, ефективни, забавни и смели техники в рекламата и маркетинга.
Как да изберете ниша и да намерите печеливша под-ниша

Популяризирането на продукти за масовия пазар е различно от това на премиум продукти. Популярните продукти или услуги принадлежат към ниши с висока конкуренция. Всяка ниша има свой собствен потребител, чиито навици са установени от дълго време. Ако не разполагате с достатъчен бюджет за маркетинг, няма да спечелите нищо в тях.
Електронен бюлетин. Когато качеството е по-важно от размера

Краткият отговор е: да, струва си. Но трябва да вземете предвид, че моделът на онлайн пазаруването "елате, вижте, купете" вече е остарял. Повечето клиенти се нуждаят от помощ при избора си и от насърчаване на покупката.
Dropshipping. Как да не изгорите и да не се разочаровате

Познатите ритуали на работния ден: проверка на имейли, отговаряне на съобщения, обаждане, писане, запитване, вземане на решение. Онлайн бизнесът безпроблемно прераства в онлайн живот. Съдбите украсяват суетата на ежедневието. Но какво да кажем за рутината?
Не пренебрегвайте проблема. Как да преодолеем кризата в бизнеса?

Кризата в бизнеса е нова възможност. За това ни разказват новоизлюпените треньори, напредналите маркетолози и, разбира се, тези, които са успели да преодолеят тази криза. Тези, които вече са я преодолели, са зад гърба си. Като заменят думата "проблеми" с думата "възможност", те се опитват да ни настроят положително, като понижат нивата на стрес.
17 най-добри социални мрежи за вашия бизнес през 2024 г.

Колко социални мрежи познавате? Пет? Десет? Кои социални мрежи използвате за бизнеса си? Как ги управлявате? Кои социални мрежи са популярни сред вашата целева аудитория? Трябва ли да промените нещо в рекламната стратегия на вашия бизнес през 2024 г.?
Популярни техники за онлайн продажби

На теория всичко е по-просто. Това важи за всяка стратегия за продажби. Когато навлизаме в тънкостите на електронната търговия, осъзнаваме, че все още ни очакват много неочаквани открития и непланирани обрати. Не бива да забравяме, че средностатистическият интернет потребител е престанал да реагира на фриволни и обещаващи рекламни трикове, те вече не работят за него.
Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво да направите по въпроса?

Ако не харесвате уебсайта си. Ако продажбите намаляват и анализите показват, че посетителите напускат, едва отворили страницата, тогава тази статия е за вас. Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво можете да направите, за да го актуализирате и подобрите?
CRM за малкия бизнес. Как да изберем

CRM е система за управление на клиентите и техните данни. С помощта на CRM - улавяте, запомняте и проследявате всеки контакт, като създавате собствена база данни. Доскоро се смяташе, че малките фирми не се нуждаят от скъпи и тромави софтуерни решения, включително CRM. Да, някога това беше така.
Маркетинг на поколенията

Опитите да се достигне до потенциални клиенти от различни възрасти с една реклама или промоция по едно и също време най-често водят до изчерпване на бюджета. Как да се насочите ефективно към всяко поколение? Вземете предвид предпочитанията, учебните навици и определете нуждите. Да не забравяме, че теорията за поколенията не отчита индивидуалността на всеки човек.
Как да пишете за своя продукт и да подобрите рейтинга на сайта?

Доброто описание на продукта се превръща във важен аспект на електронната търговия. Прегледите на продукти помагат на клиентите да взимат обмислени решения за покупка и могат да помогнат за подобряване на рейтинга на сайта в търсачките.
Dropshipping - инструмент за тестване на търсенето

Пазарът на директни доставки до потребителя ще продължи да расте стабилно през следващите 5 години. Това означава, че дропшипингът ще продължи да бъде популярен като прост и достъпен онлайн бизнес модел.

Търговците на дребно и дистрибуторите използват дропшипинг, за да разширят асортимента си и да тестват търсенето, като купуват малки пробни партиди стоки.
Дропшипинг. Политика за замяна и връщане на стоките

"Връщане". Това е дума, от която се страхуват много предприемачи, дори и тези, които от години се занимават с електронна търговия.

Мисълта, че всички усилия са били напразни, ви пречи да се успокоите. Спрете! Връщането не е краят на света! Това е опит, който можете да използвате в своя полза.
Онлайн магазин. С какво да започнем?

Как да създам печеливша бизнес стратегия за електронна търговия? На първо място е необходимо да анализирате пазара, да проучите нуждата от стоки и услуги, да решите какво и на кого ще продадете, да вземете решение за ценообразуване и да проучите конкурентите.

Избирайки бизнес модела на бъдещото предприятие и съставяйки поне минимален бизнес план, можете да започнете да действате.
Защо лоялността на клиентите е важна?

Лоялният клиент е целта на всеки бизнес и един от най-ценните активи на електронната търговия. Тя е резултат от успешна сделка, приятна комуникация, спомени от самия процес на покупка и полезени опит.

Лоялният клиент създава непрекъснат цикъл на продажби, който увеличава печалбите на вашия онлайн магазин.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2024 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта