Използваме технология за cookie. Cookies ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.
Най-новите маркетингови новини, бъдещи тенденции, анализи от лидери на световния пазар. Можете да намерите всичко това в нашия блог.
Блог
Дропшипинг. Политика за замяна и връщане на стоките "Връщане". Това е дума, от която се страхуват много предприемачи, дори и тези, които от години се занимават с електронна търговия. Мисълта, че всички усилия са били напразни, ви пречи да се успокоите. Спрете! Връщането не е краят на света! Това е опит, който можете да използвате в своя полза.
Онлайн магазин. С какво да започнем? Как да създам печеливша бизнес стратегия за електронна търговия? На първо място е необходимо да анализирате пазара, да проучите нуждата от стоки и услуги, да решите какво и на кого ще продадете, да вземете решение за ценообразуване и да проучите конкурентите. Избирайки бизнес модела на бъдещото предприятие и съставяйки поне минимален бизнес план, можете да започнете да действате.
Защо лоялността на клиентите е важна? Лоялният клиент е целта на всеки бизнес и един от най-ценните активи на електронната търговия. Тя е резултат от успешна сделка, приятна комуникация, спомени от самия процес на покупка и полезени опит. Лоялният клиент създава непрекъснат цикъл на продажби, който увеличава печалбите на вашия онлайн магазин.