Най-ценните отзиви са отрицателните
Точно както в реалния живот, повечето хора, които се оплакват онлайн, просто искат да бъдат чути. Именно подобни отзиви дават на бизнеса най-полезната информация: къде не постигаме добри резултати, какво пропускаме, какво ни дразни.
Така че, когато видите отрицателен отзив - издишайте. Представете си, че това не е случаен хейтър, който псува, а ваш редовен клиент. Или приятел. Всичко се променя изведнъж, нали?
Ако в даден сайт за пазаруване няма отрицателни отзиви, 30% от потребителите смятат, че всичко написано е фалшиво. Отговаряйте спокойно на отрицателните отзиви. Не се оправдавайте, не спорете и не заемайте отбранителна позиция. Ако твърденията са основателни - признайте ги и се извинете. Ако не са виновни, изразете съчувствие и благодарете за сигнала.
Експертите на ТОН ОП България описват 3 кратки контролни списъка: как да реагирате на негативните мнения, какво категорично не трябва да правите и какво да правите, ако рецензията се появи някъде в интернет - в сайт, в социалните мрежи или дори във форум.