Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Маркетинг на скорост: ресурси за увеличаване на продажбите

Понякога онлайн търговията е като истинско състезание. Забавете се малко, поколебайте се малко и конкурентите ви вече са далеч напред. За щастие, има инструменти, които могат да ви помогнат да ускорите процесите, да увеличите процента на конверсия и да печелите повече. Прочетете, за да разберете как можете да започнете да ги използвате още днес!
Програма за лоялност: LoyaltyLyon
Винаги е по-евтино да се запазят старите клиенти, отбелязват специалистите на компанията TON OP. Програмите за лоялност се превърнаха в обичайна опция дори за малки уебсайтове. Можете да интегрирате специален инструмент като LoyaltyLyon във вашия онлайн магазин и да създадете програми с възможност за персонализиране, които ви позволяват да „възнаграждавате“ клиентите си за извършване на определени действия при покупка.

След като приложението бъде инсталирано във вашия онлайн магазин, клиентът ще може да печели точки за всяко действие, като например абониране за социални мрежи или бюлетини и др. LoyaltyLion показва активността на клиентите, процента на лоялните клиенти, приходите ви и разходите на клиентите във вашия онлайн магазин.

Автоматизация на маркетинга в социалните медии: Sked Social
Попълването на множество акаунти в социалните медии, копирането на текст, добавянето на снимки и публикуването в точното време отнемат много време. Често може да забравите да публикувате това, което сте планирали, или обратното - да добавите нещо погрешно.

Sked Social - интелигентен програма за планиране на публикации ви позволява да планирате и публикувате публикации, да управлявате съдържанието и да анализирате ефективността на кампаниите, като създавате график за различни акаунти в социалните медии. С негова помощ е доста лесно да импортирате продукти от онлайн магазин директно в страница в социална медия: не е необходимо ръчно да копирате и поставяте данни за продуктите и снимки.

Автоматизация на имейли: Mailchimp
Изпращането на имейли все още е един от най-ефективните начини за популяризиране на продукти. Това е начинание от типа „насочи и кликни“, при което е важно правилно да категоризирате и подчертаете получателите. Масивните и безлични съобщения обикновено остават неотворени или отиват направо в „кошницата“ или в спама. Много по-ефективно е да се изпращат подходящи предложения, съобразени с техните интереси. Mailchimp е идеален за тези, които работят със сегментиране на аудиторията и анализират рекламни кампании. Софтуерът ви позволява да персонализирате веригите от имейли в зависимост от етапа, на който се намира клиентът в процеса на покупка. Например можете да изпращате кодове за отстъпки на абонатите си, които са посетили вашия онлайн магазин за директни доставки няколко пъти, но все още не са купили нищо. След регистрация можете да импортирате списъка си с контакти, да използвате шаблони за имейли, да променяте задействанията на автоматизацията, да задавате графици, да филтрирате по сегменти.
Промоция на продукти: Google Merchant Centre
В света на изкушението от съдържание с възхода на мобилната мрежа и социалните медии не е лесно да изпъкнете в морето от информационен шум.

Google Merchant Centre е платформа, която ви позволява да качвате информация за продуктите си в Google и да ги предоставяте за показване в резултатите от търсенето и в други платформи на Google. За да я настроите, отидете в Google за търговия на дребно, щракнете върху Merchant Centre и следвайте три прости стъпки. След като създадете акаунт, можете да качвате данни за продуктите си, да настройвате рекламни кампании и да проследявате тяхната ефективност чрез Google Ads, препоръчват маркетолозите на фирма ТОНОП ду ООД.
Plug In SEO
Увеличаването на органичния трафик към даден уебсайт е свързано с привличане на потребители, но не чрез реклама - важна част от SEO оптимизацията и оптимизацията за търсачки. Търсачките увеличават класирането на уебсайтовете, като следят новото съдържание, броя на индексираните страници и подходящото и качествено съдържание. Plug In SEO е приставка за оптимизиране на SEO оптимизацията на онлайн магазин. Тя помага за идентифициране и отстраняване на грешки, подобряване на мета таговете и структурата на сайта. След инсталиране плъгинът дава препоръки за подобряване на: SEO, мета тагове, заглавия и други елементи, влияещи на оптимизацията за търсачки.

Завършване на поръчка в кошницата за пазаруване: Rejoiner
Колкото по-сложен е процесът на поръчка, толкова по-голяма е вероятността клиентът да напусне сайта ви, без да завърши покупката. Предупрежденията за чакащи поръчки по електронната поща имат поразително висок процент на отваряне - 45%. Rejoiner е реален инструмент за изоставени колички, който помага да върнете клиентите, които не са завършили покупката си, с персонализирани имейл кампании.

След като бъде интегриран, Rejoiner събира данни за поведението на клиентите и автоматично изпраща персонализирани имейли, с които ги подканва да завършат покупката си. 100 такива напомнящи имейла генерират поне 5 продажби.

Оптимизация на процеса: TONOP
TON OP е специализирана в оптимизирането на процесите, свързани с продажбите (за търговия на дребно, дропшипинг, онлайн и дистанционни продажби).

Софтуерът на TONOP позволява непрекъснат анализ на търсенето и резултатите от продажбите, моделиране на процесите на продажба, водене на документация, проучване на пазара, планиране на веригата на доставки, управление на бази данни, свързване със CRM система, изготвяне на отчети, анализ на конкурентите и проверка на чистотата на доставчиците.

Програмата е в състояние да обработва информация, която често идва от технологично несъвместими устройства. С нашите инструменти е съвсем лесно да импортирате история на продажбите от електронни таблици, бази данни, ERP или счетоводни системи.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2025 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта