Промоция на продукти: Google Merchant Centre
В света на изкушението от съдържание с възхода на мобилната мрежа и социалните медии не е лесно да изпъкнете в морето от информационен шум.
Google Merchant Centre е платформа, която ви позволява да качвате информация за продуктите си в Google и да ги предоставяте за показване в резултатите от търсенето и в други платформи на Google. За да я настроите, отидете в Google за търговия на дребно, щракнете върху Merchant Centre и следвайте три прости стъпки. След като създадете акаунт, можете да качвате данни за продуктите си, да настройвате рекламни кампании и да проследявате тяхната ефективност чрез Google Ads, препоръчват маркетолозите на фирма ТОНОП ду ООД.
Plug In SEO
Увеличаването на органичния трафик към даден уебсайт е свързано с привличане на потребители, но не чрез реклама - важна част от SEO оптимизацията и оптимизацията за търсачки. Търсачките увеличават класирането на уебсайтовете, като следят новото съдържание, броя на индексираните страници и подходящото и качествено съдържание. Plug In SEO е приставка за оптимизиране на SEO оптимизацията на онлайн магазин. Тя помага за идентифициране и отстраняване на грешки, подобряване на мета таговете и структурата на сайта. След инсталиране плъгинът дава препоръки за подобряване на: SEO, мета тагове, заглавия и други елементи, влияещи на оптимизацията за търсачки.
Завършване на поръчка в кошницата за пазаруване: Rejoiner
Колкото по-сложен е процесът на поръчка, толкова по-голяма е вероятността клиентът да напусне сайта ви, без да завърши покупката. Предупрежденията за чакащи поръчки по електронната поща имат поразително висок процент на отваряне - 45%. Rejoiner е реален инструмент за изоставени колички, който помага да върнете клиентите, които не са завършили покупката си, с персонализирани имейл кампании.
След като бъде интегриран, Rejoiner събира данни за поведението на клиентите и автоматично изпраща персонализирани имейли, с които ги подканва да завършат покупката си. 100 такива напомнящи имейла генерират поне 5 продажби.
Оптимизация на процеса: TONOP
TON OP е специализирана в оптимизирането на процесите, свързани с продажбите (за търговия на дребно, дропшипинг, онлайн и дистанционни продажби).
Софтуерът на TONOP позволява непрекъснат анализ на търсенето и резултатите от продажбите, моделиране на процесите на продажба, водене на документация, проучване на пазара, планиране на веригата на доставки, управление на бази данни, свързване със CRM система, изготвяне на отчети, анализ на конкурентите и проверка на чистотата на доставчиците.
Програмата е в състояние да обработва информация, която често идва от технологично несъвместими устройства. С нашите инструменти е съвсем лесно да импортирате история на продажбите от електронни таблици, бази данни, ERP или счетоводни системи.