Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Визуален маркетинг. За уморени очи и големи продажби

Рисунки по стените на древни пещери, фрески, амулети, гравюри... От древни времена хората са се опитвали да визуализират своите чувства и емоции. Човешкият мозък обработва изображенията 60 000 пъти по-бързо от текста. Затова визуалното съдържание се споделя по-често и повече от всяка друга форма на съдържание в интернет и дава по-голям обхват.

Рекламите, които умишлено подчертават и упорито ви приканват да видите повече информация, се смятат за неефективни и досадни. Въпреки това нативните реклами, които се вписват безпроблемно в дизайна на уебсайта, са по-привлекателни от традиционните медийни реклами.

Изображения

Клиентът на онлайн магазин не може да докосне продукта, да прецени неговия цвят, мирис, форма, да го „разбере“ тактилно. Ето защо правилното визуализиране на продукта е толкова важно, настояват мениджърите на ТОН ОП България. Колкото повече разнообразни снимки и видеоклипове може да види посетителят на уебсайта при избора на продукт, толкова по-дълго ще се задържи върху него. Подобно потребителско поведение повишава класирането на сайта в търсачките.
  • Информацията за продукта трябва да включва: размери, материал, от който е изработен, тегло и габарити
  • Поставете ясни изображения на продукта, които могат да се увеличават до 1024x768 пиксела
  • Цветът на продукта на уебсайта трябва да е идентичен с този, който клиентът ще получи.

Инфографики

Инфографиките представляват визуално представяне на сложни данни или статистики в удобна и разбираема форма. Тя може да се използва за комбиниране на данни, графики, диаграми и таблици.

Използвайте инфографиките, за да съберете необходимата ви информация на едно място, създавайки визуално и интересно съдържание. Инфографиките са с най-добър процент на задържане на информацията - 41,5 процента. Информацията, която решите да включите в инфографиката си, трябва да бъде точна (идеално е да има рецензирани източници) и подходяща. Понякога дори най-обикновените на пръв поглед статистически данни могат да бъдат възприети по различен начин под формата на инфографика. Това е по-лесно да се направи с програмата TON OP.

360°

Панорамните изображения са нова тенденция в електронната търговия. Този формат привлича вниманието. Купувачът може да разгледа внимателно продукта, да го приближи, да завърти елементите, да го разгледа от всички страни.

Галерия на популярни продукти: Технологията на 360˚ виртуален шоурум ви позволява да се потопите изцяло в пространството и да се запознаете визуално с продукта.
Знаете ли, че като добавите видеоклип към страницата си за изтегляне, можете да увеличите процента на конвертиране на уебсайта си с 86%? Съществуват много видове видеоклипове, които могат да подобрят бизнеса ви: видеоклипове с инструкции, анимирани обяснения, визуализирани отзиви на клиенти.

94% от онлайн потребителите гледат видеоклипове с инструкции, за да научат повече за даден продукт или услуга. 88% вземат решение за покупка, след като са гледали видеоклип от дадена марка.

Визуалните материали, изображенията и видеоклиповете увеличават ангажираността. Но ако тепърва започвате да се занимавате с електронна търговия и не можете да създавате видеоклипове за своя уебсайт.
Компанията за оперативни програми ТОН съветва:
  • Запишете видеопреглед на продуктите, които сайтът ви предлага, на обикновен смартфон с добра камера.
  • Намерете продуктово видео в YouTube и го публикувайте на сайта си, като копирате вградения код.
  • Намерете стоков видеоклип, който най-добре отговаря на темата и материала за вашия сайт за електронна търговия.

Завъртяни GIF изображения, които се повтарят отново и отново, друг вариант за малки и ефективни видеоклипове в сайта за електронна търговия.
Ton op logo

Видео

Социални медии

Социалните медии са чудесен начин да се свържете с аудиторията си и да получите реакция. Според Twitter туитовете с видео получават 10 пъти повече внимание, отколкото туитовете без видео. Същото може да се каже и за Instagram и Facebook.

Визуалното съдържание докосва целевата ви аудитория, насърчавайки я да научи повече за вашата марка, то е мощен маркетингов инструмент. Вградените функции на Instagram и Facebook ви позволяват да изплагиатствате видеоклипове директно в платформата, без да е необходимо скъпо оборудване или дълги фотосесии.

В повечето случаи резултатът от една успешна рекламна кампания са подходящите креативи. Простото структурирано визуално съдържание не може да остане незабелязано. То предизвиква интерес и може да стане вирусно. Една добра снимка, мем или видеоклип „довеждат“ клиенти на уебсайта, „продават“ стоки, „популяризират“ идеи и марки.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2025 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта