Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Популярни техники за онлайн продажби

На теория всичко е по-просто. Това важи за всяка стратегия за продажби. Когато навлизаме в тънкостите на електронната търговия, осъзнаваме, че все още ни очакват много неочаквани открития и непланирани обрати. Не бива да забравяме, че средностатистическият интернет потребител е престанал да реагира на фриволни и обещаващи рекламни трикове, те вече не работят за него. Бъдете честни и последователни, когато описвате продуктите, рекламирате ги и ги популяризирате. Не се опитвайте да изглеждате като нещо, което не сте.
1. препоръки и отзиви
Удовлетворените клиенти, техните препоръки и отзиви са един от най-въздействащите маркетингови инструменти днес. Отзивите на клиентите увеличават продажбите с 18%. Повече от 77% от онлайн купувачите четат отзиви за продукти, проверяват внимателно какво е написано за продуктите, които предстои да купят. Отзивите могат да бъдат поставени на продуктовите страници, целевите страници, страницата за ценообразуване и дори на началната страница.

2. Създаване на усещане за спешност
Чудесен начин да увеличите онлайн продажбите е да създадете чувство за неотложност. Потребителите реагират доста добре на такива стимули. Ограничените във времето специални оферти се забелязват и се кликва върху връзката. Можете да използвате рекламни модификатори, за да показвате обратно броене на сезонни оферти или ограничена във времето продажба.

3. Гарантиране на възстановяване на средства
Страхуваме се да поемаме рискове, желанието да избегнем потенциални загуби често е причина да не купуваме и да не сключваме сделки. Упоритото чувство, което обикновено се нарича "разкаяние на купувача", може да бъде предизвикано дори от малка, но неуспешна покупка. Като успокоите и елиминирате това чувство за риск, ще увеличите вероятността за покупка от вашия магазин.

4. Предлагайте по-малко възможности
Тази концепция изглежда доста абсурдна, но това е само на пръв поглед. Всъщност в много случаи колкото по-голям е изборът на продукти и оферти, толкова по-нерешително се държи купувачът. Ако имате голям онлайн магазин и широка гама от продукти, помислете как да структурирате сайта или продуктовите си страници така, че посетителите да имат по-малко възможности за избор.
5. Насочете се към подобна аудитория във Facebook
Един от най-добрите начини за увеличаване на онлайн продажбите е да използвате данните, с които разполагате. Работете с показатели, които вече са доказани, като например профила на купувача ви. Таргетирането на рекламни кампании в GoogleAds и Facebook може да бъде настроено така, че да се насочи към сходна аудитория.

По същество това са потребители, които имат същите характеристики и поведение като клиентите във вашата база данни. Не забравяйте да свържете пиксели за проследяване. Това ще ви позволи да разширите обхвата си и да използвате силно таргетирана реклама.

Добре работят рекламните кампании във Facebook и AdWords с "телефонен номер". Така е по-лесно за човек, който не иска да отиде на уебсайт, да се свърже директно с вашата компания.
6. Опростете максимално процеса на поръчка
Изоставената количка за пазаруване е най-голямото главоболие за онлайн търговците на дребно. 71% от пълните със стоки кошници се изоставят. Клиентът се е "уплашил" от нещо: не му е харесала цената на доставката, уморил се е да чака да се зареди страницата, недостатъчен брой опции за плащане или просто не е искал да купува нищо.

Опростете навигацията в сайта, премахнете всички ненужни стъпки в процеса на плащане. Формулярът за поръчка трябва да съдържа минимален брой полета.

7. Предоставете възможно най-много методи за плащане
Каква система за плащане е свързана с вашия сайт? Google Wallet? ApplePay? Колкото повече възможности за плащане можете да предложите, толкова по-лесно е за клиента да се раздели с парите си. Всяка стъпка, която той прави във вашата фуния за продажби, може да е последната му. Той ще напусне, ако нещо не му хареса. Няма да чака дълго да се зареди страницата, няма да попълни отново формуляра за поръчка, ще затвори сайта веднага, ако няма мобилна адаптация. Разбира се, оптимизирането на уебсайта е свързано с време и разходи, но си заслужава.

8. Отговаряйте на всеки въпрос и на всички възражения
Навигацията и взаимодействието с потребителя са едни от най-важните елементи на добре проектирания и оптимизиран мобилен интерфейс. Вероятността посетителите да не го разберат и да го напуснат заради други е много голяма. Страниците трябва да се зареждат почти мигновено, а навигацията да е логична.

9. Раздавайте колкото се може повече безплатни неща
Хората обичат безплатните неща. Колкото повече раздавате безплатно, толкова по-добре потенциалните клиенти възприемат вас и вашата марка. Можете да раздавате мостри, безплатни абонаменти, оферти "две за едно". Безплатната изненада е чудесен начин да подобрите възприемането на вашия бизнес.

Платформата TONOP ви позволява виртуално да тествате популярни техники за онлайн продажби, без да се налага да инвестирате реални пари. Потребителят може да избере целева аудитория, да зададе параметри за таргетиране и да следи резултатите в реално време, да изпраща виртуални имейл бюлетини. Платформата ще изчисли коефициента на конверсия и ще анализира резултатите от тестовете.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 "TON OP DOO LTD".
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта