Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Как да изберете ниша и да намерите печеливша под-ниша

Популяризирането на продукти за масовия пазар е различно от това на премиум продукти. Популярните продукти или услуги принадлежат към ниши с висока конкуренция. Всяка ниша има свой собствен потребител, чиито навици са установени от дълго време. Ако не разполагате с достатъчен бюджет за маркетинг, няма да спечелите нищо в тях.

Чрез внимателно изучаване на нишите можете да определите тесен сегмент от пазара - подниша, в която няма много конкуренти. Тази стъпка често се превръща в отправна точка за навлизане на по-голям пазар. Какво трябва да вземете предвид, когато избирате ниша? Предлагаме ви преглед на най-популярните ниши и интересни подниши тази година. Изборът зависи от вас и е по-лесно да го направите с програмата ТОНОП.
Цена на стоките
Ниша с нисък марж и висока конкуренция: всички продават, но кого ще избере клиентът? Да се конкурирате със стотина дропшипъри и търговци на дребно е доста трудно. Особено ако разполагате с ограничен бюджет. Често обаче е по-изгодно за дропшипъра да продава един скъп продукт веднъж месечно, отколкото да продава дузина евтини продукти със същата крайна печалба, изразходвайки време и усилия. Дропшипингът ви позволява да се адаптирате към различните потребителски тенденции на пазара.

Цикълът на транзакциите
С колко продукта разполага вашият онлайн магазин? Дали това е бизнес на едно гише, или се опитвате да покриете няколко ниши? Отговорите на тези въпроси ще определят и с какъв цикъл на транзакции може да се справи вашият бизнес. Някои дропшипъри предпочитат да продават продукти с кратък цикъл на транзакция. Времето от подаването на поръчката до плащането трябва да е кратко (1-2 седмици). Други навлизат на пазара на стоки с висок марж и не се страхуват от рисковете от забавени плащания и дълги договорни процеси.

Ниша за здраве, красота и мода
Това е една от най-доходоносните ниши, която има много подниши: загуба на тегло, психично здраве, фитнес, хранене и др. Запазете здравето си, здравето на децата си и здравето на семейството си - тенденцията за здраве, здравословни храни и начин на живот е доста устойчива. Красотата и модата са едни от най-популярните и печеливши ниши: грижа за кожата, стил и аксесоари. В епохата на филтрите в TikTok и Instagram интересът към модните и козметичните продукти не изчезва и никога няма да изчезне.

Тенденция на годината. Етична, веганска и екологична козметика.

Технологична ниша
От компютри и смартфони до софтуер и уеб хостинг - в тази доста конкурентна ниша винаги се намират малки вратички за популяризиране.

Тенденция на годината. Предвид нарастващия брой смарт устройства и абонаменти, тази ниша ще се разраства десетилетия напред.

Ниша с продукти за домашни любимци
Прелиствате фийда си в социалните мрежи и застивате на поредното видео със сладко коте. Да, така е. Така работи доходоносната и почти "бездънна" ниша на продуктите за домашни любимци много за домашни любимци: играчки, продукти за грижа, храна, добавки.

Тенденция на годината. Програми за обучение, образование и застраховане на домашни любимци.
Ниша за храни и напитки
Нишата за храни и напитки е чудесна възможност, ако се интересувате от популяризиране на продукти и услуги, свързани с готвене, хранене и напитки. Онлайн търговецът на дребно може да избере дестинация от различни подниши: здравословно хранене, диетични предпочитания, веганска храна, вино и бира, готварски книги, кухненски инструменти и уреди, услуги за доставка.

Тенденция на годината. Продукти, насочени към клиенти, които се идентифицират като геймъри и косплейъри.
Ниша за луксозни и ексклузивни стоки
Продуктите и услугите, които се рекламират в нишата на луксозните стоки, включват дизайнерски дрехи и аксесоари, луксозни часовници и бижута, висок клас декорации за дома и мебели, автомобили и други превозни средства. Нишата на елитните и ексклузивните стоки е печеливша, но доста тясна, не е за "начинаещи". Въпреки че е напълно възможно в нея да се намерят малки вратички за стартиращи фирми: ремонт, поддръжка, сервизно обслужване.

Тенденция на годината. Луксозни аксесоари и елементарен декор, комбинация от естетика и функционалност.

Инструменти за бизнес растеж и проучване
Как да анализираме перспективите на дадена ниша? Ще бъде ли възможно да се разшири целевата аудитория, да се увеличи обхватът, да се разшири асортиментът, да се увеличат продажбите? Къде да се търсят нови доставчици на подобни продукти?
Използвайки наличните инструменти, можете да научите много за нишата и нейните перспективи.

Google Trends е безплатен инструмент, който проверява популярността на дадена ниша. Информацията е представена под формата на графики и заявки за търсене за последната година. Можете да видите колко търсена е дадена ниша, дали рейтингът ѝ се увеличава, дали е стабилен или намалява.

AMZScout е друг ценен инструмент за анализ на ниши. Той е идеален за фирми за електронна търговия, тъй като анализира популярността на продуктите в Amazon. Ще имате достъп до средните месечни продажби и тенденциите през последната година за всеки продукт, от който се интересувате.

Google Ads - Keyword Planner (Планиране на ключови думи) ви показва колко потребители и за какви заявки търсят продукти онлайн.
Facebook Audience Insights посочва пазарите и тенденциите, представя информация за демографските данни, популярността на страницата, местоположението и активността, като например кликвания върху реклами за вашата ниша.

Софтуерът TONOP позволява на фирмите да моделират процеса на продажба, да следят публикуваните транзакции и да извършват пазарни проучвания. Софтуерът TONOP използва уникални алгоритми за планиране и анализ на данни, генерира статистически модели за текущи периоди. Ефективно съчетава съвременни технологии, стратегии за планиране и инструменти за оптимизация.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 "TON OP DOO LTD".
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта