Landing Page: принципи, дизайн, ефективност
Клиент е видял реклама на вашия магазин. Онлайн банер, няколко реда, ярка снимка са привлекли вниманието му. Докъде ще го доведе любопитството му? Може би към уебсайта? А ако няма уебсайт? Нуждаете се от целева страница (целева страница или целева страница) - място в интернет, където в съкратен вид се съхранява информацията, която спешно искате да споделите.
Лендинг страницата се създава за конкретно събитие, продукт или услуга и мотивира потребителя да предприеме целенасочено действие. Например, да се регистрирате за бюлетин, да закупите билет за конференция, да поискате оценка или просто да изтеглите презентация. За разлика от уебсайта, целевата страница подтиква потребителя да направи едно нещо.
Лендинг страницата може да бъде малък сайт с визитна картичка, бързо сглобен в някой конструктор на уебсайтове. И реклама във Facebook, и дори публикация в Instagram! И няма значение как е създадена или къде е хоствана. Важното е другото нещо. Нека днес поговорим за принципите на ефективността на целевата страница. Те са само четири.