Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Landing Page: принципи, дизайн, ефективност

Клиент е видял реклама на вашия магазин. Онлайн банер, няколко реда, ярка снимка са привлекли вниманието му. Докъде ще го доведе любопитството му? Може би към уебсайта? А ако няма уебсайт? Нуждаете се от целева страница (целева страница или целева страница) - място в интернет, където в съкратен вид се съхранява информацията, която спешно искате да споделите.

Лендинг страницата се създава за конкретно събитие, продукт или услуга и мотивира потребителя да предприеме целенасочено действие. Например, да се регистрирате за бюлетин, да закупите билет за конференция, да поискате оценка или просто да изтеглите презентация. За разлика от уебсайта, целевата страница подтиква потребителя да направи едно нещо.

Лендинг страницата може да бъде малък сайт с визитна картичка, бързо сглобен в някой конструктор на уебсайтове. И реклама във Facebook, и дори публикация в Instagram! И няма значение как е създадена или къде е хоствана. Важното е другото нещо. Нека днес поговорим за принципите на ефективността на целевата страница. Те са само четири.
I. Пълнота и надеждност на информацията
Един пост в социалните мрежи понякога е достатъчен, за да се предаде информация, да се подтикне към вземане на решение, да се разкаже за нов продукт, да се обяви промоция. Кратко описание, добри снимки, мотивация и нищо излишно.

Един сайт с малка визитка може лесно да побере както основните характеристики на продукта или услугата, така и подробна информация за предимствата, методите на използване, цените, възможните ограничения или срокове. Графики, цветове, шрифтове, снимки, картинки, видеоклипове - всичко трябва да е хармонично, привлекателно и съобразено с цялостния стил.

II. Отлично структуриране
Колкото по-ясна е структурата на целевата страница (заглавия, изводи, номериране, обобщаване на информацията) - толкова по-вероятно е потребителят да остане на страницата и да се заинтересува от офертата. Важно: описание на продукта, изброяване и изброяване на основните ползи за клиента, призив за действие.

Ясната и логична структура на страницата помага на посетителите бързо да се ориентират и да намерят необходимата им информация. Разделянето на съдържанието на блокове с помощта на заглавия, списъци с точки, параграфи и подчертаване на ключови думи помага за подобряване на четимостта. Например целева страница за онлайн курс може да има отделни блокове с описание на курса, учебна програма, препоръки на курсисти и информация за инструктора, което прави информацията по-лесна за усвояване.
III. Възможност за бързо и лесно редактиране, допълване на информация
Кой ще направи целевата страница? Къде да намерим човек, който бързо да поправи няколко реда, да промени изображението, да смени шрифта. Много често именно тази точка се превръща в препъни камък по пътя на начинаещия, а и не само, бизнесмен.

Една красива целева страница е неефективна и вредна за бизнеса, ако трябва да се съберат дизайнер, уеб програмист и дизайнер на оформлението, за да се промени една цифра. По-лесно е да поставите публикация във ФБ, която може лесно да се редактира и променя. Добавете въртележка от снимки, структуриран и продаващ текст, CTA и контакти.
Ефективната целева страница трябва да е гъвкава и лесно приспособима. Използването на удобни инструменти за управление на съдържанието или платформи с възможности за бързо редактиране ви позволява да актуализирате информацията, да добавяте нови блокове, да променяте текста без сложни промени в структурата. Това е лесно да се направи с помощта на конструкторите на уебсайтове Tilda или Wix.

IV. Тестване на продажбите
Най-бързият начин да тествате идея или продукт е да създадете целева страница и да насочите трафика към нея от контекстна или целева реклама. Ако като целева страница се използва публикация в социалните медии, трябва да имате предвид, че поради насочването към „студена“ аудитория времето за тестване и трафикът ще се увеличат. Ако няма уебсайт или социална медия, можете да пуснете реклами в Lead Forms или Lead Ads. Формулярите за водещи клиенти позволяват да се изпратят данни (име и телефонен номер, имейл) или да се остави заявка за продукт, който ви интересува, с две или три кликвания.

Независимо къде се намира целевата страница, важно е да тествате различни варианти на съдържание и да следите ефективността му. Софтуерът на TONOP ви позволява да анализирате показатели за оценка на ефективността на целевата страница. Инструментариумът на TON OP doo ltd може да бъде синхронизиран с отчети за бизнес разузнаване. Анализът на конверсиите, времето за престой, кликванията върху CTA и други показатели помага да се разбере как целевата страница, а следователно и информацията, се възприема от потребителя.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2024 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта