Ако вашите клиенти са поколение Z или техните бащи на средна възраст, посочете това. Налични ли са те в социалните мрежи, например Twitter или LinkedIn, в блог или на уебсайта на магазина?
Описвайки подробно целевата аудитория, пишете за предпочитанията, например: „За младото поколение е важно продуктът да е изработен от рециклирани материали, докато за по-възрастното поколение са важни дълготрайността и качеството“.
Най-важното в промпа е да опишете ЦА. Само в този случай ботът ще може да изпълни най-пълно вашата заявка. Как да го направите, специалистите от TON OP ще опишат подробно в една от следващите статии.
Опишете аудиторията и канала
Задавайте уточняващи въпроси
Ако не сте доволни от първоначалния отговор, задавайте уточняващи въпроси, за да получите повече информация. Създавайте „вериги от подсказки“, като разбивате подсказките си, за да получите по-конкретни и индивидуални отговори. Използвайте отговорите на невромрежата, за да съставите следващия въпрос.
Задайте ограничения
Опишете подробно какво не трябва да се прави. Ограниченията не са „забрана“. По този начин ще покажете на AI нужната посока, като обясните какво не трябва да се използва при търсенето на информация и в отговора.
Отговор
Задайте формат на отговора и обяснете как трябва да изглежда. Можете да дадете конкретен пример за това, което очаквате като резултат. „Направи го във формат на имейл“, „направи го като скрипт за TikTok“, „като рекламен банер“.
Какво да направите, ако ChatGPT не ви разбира
Напишете, че отговорът не ви задоволява и че не е това, което ви трябва. Попитайте дали невромрежата разбира задачата. Предложете, напротив, да ви зададе въпроси. „Разбра ли задачата? Ето какво искам: [и повторете накратко].
Интелигентни поръчки. Прогнози на AI
Софтуерният продукт TON OP doo ltd оптимизира целия процес на продажби, като точно определя приоритетите на задачите. Ако потребителят актуализира данните (настояща наличност, продажби за текущия период, информация за доставчиците и т.н.), TONOP незабавно преизчислява и актуализира плана за поръчки, състоянието на запасите, изчислява възможните разходи и избира необходимия продукт.
TONOP използва AI, за да анализира в реално време историята на продажбите, актуалните наличности и данните от доставчиците. Въз основа на това програмата формира точна прогноза за търсенето, актуализира плана за поръчките и помага за вземането на ефективни решения — без излишна ръчна работа.