Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво да направите по въпроса?

Всичко тече, всичко се променя. Нека днес да поговорим за уебсайтовете. По-конкретно за това, че всеки онлайн ресурс може да стане остарял и "немодерен". Преди колко време стартирахте своя онлайн магазин? Какви услуги за електронна търговия използвате на сайта си?

Ако не харесвате уебсайта си. Ако продажбите намаляват и анализите показват, че посетителите напускат, едва отворили страницата, тогава тази статия е за вас. Как да разберете дали сайтът ви за електронна търговия е остарял и какво можете да направите, за да го актуализирате и подобрите?
Външният вид и използваемостта на уебсайта играят важна роля за привличането и задържането на клиенти. Остарелият дизайн, неадаптивното оформление или лошата навигация могат да отблъснат посетителите. Опитайте се да оцените сайта си от гледна точка на потребителя: лесно ли е да се намери това, което ви трябва, лесно ли е да се направи покупка, изглежда ли модерно и привлекателно. Ако забележите проблеми, може би е време за обновяване на дизайна.
Преценете дизайна и потребителския интерфейс

  • Изберете минималистичен дизайн
  • Премахнете всички фонови изображения от сайта си (ако имате такива)
  • Заменете всички сложни шрифтове с лесни за четене
  • Добавете инфографика, това е един от най-популярните видове съдържание днес и всеки дизайнер може да създаде такива за вас
  • Добавете уиджет "Обратна връзка"
  • Бутоните за обратна връзка, менюто и кошницата трябва да са видими, закрепени и винаги достъпни
  • Проверете скоростта на зареждане на страницата
Бавно зареждащите се страници могат да бъдат досадни за потребителите и да доведат до загуба на клиенти. Проучванията показват, че дори малко увеличение на времето за зареждане на страницата може да намали процента на конвертиране и да доведе до отпадане на потребители. Използвайте инструменти за проверка на скоростта на зареждане на вашия уебсайт и го оптимизирайте, ако е необходимо. Намалете размера на изображенията, минимизирайте CSS и JavaScript файла.

Анализирайте данните и показателите
Данните и анализите могат да предоставят ценна информация за състоянието на сайта за електронна търговия. Използвайте инструменти за уеб анализ, за да разберете колко посетители идват на сайта ежедневно/ всеки час/всеки месец, как взаимодействат със съдържанието, кои страници показват най-висок процент на отпадане и кои продукти са най-популярни. Ако забелязвате намален трафик или нисък процент на реализации, това може да е знак за остарял сайт.

Проверете за съвместимост с мобилни устройства
Уверете се, че уебсайтът ви е напълно адаптивен и работи добре на различни мобилни устройства и платформи. Проверете го за съвместимост с различни браузъри и резолюции на екрана. За тези, които се занимават с търговия и чийто бизнес зависи от конверсията на уебсайта, оптимизирането му за мобилни устройства се превръща във въпрос на оцеляване.

Функционалност
Един съвременен търговски уебсайт трябва да бъде функционален. Уебпотребителят е разглезен. Той не желае да се занимава дълго с бутони, свикнал е с подсказки и действия. Актуализирайте информацията за продуктите, добавяйте нови функции, които ще опростят процеса на покупка и ще го направят по-удобен за клиентите.

Проучете конкурентите си
Не забравяйте да проучвате и да анализирате уебсайтовете на конкурентите си. Разгледайте какво предлагат те, какви функционалности използват, как представят продуктите и как взаимодействат с клиентите.

Консултирайте се с професионалисти
Ако не сте сигурни как да оцените уебсайта си и какво точно трябва да се актуализира, обърнете се към професионалисти, такива в областта на разработването на уебсайтове или електронната търговия. Те ще могат да извършат пълен одит на сайта ви, да идентифицират слабите места и да предложат решения за подобряването му.

Не забравяйте, че в индустрията за електронна търговия технологиите непрекъснато се развиват и е важно да сте в крак с последните тенденции и иновации, за да останете конкурентоспособни. Актуализирането и подобряването на уебсайта ви ще подобри потребителското изживяване, ще привлече нови клиенти и ще увеличи продажбите.

Време и ресурси
Актуализирането на уебсайта е процес, който изисква време, ресурси и усилия. Постепенните промени и постоянното актуализиране ще направят сайта ви актуален, ще привлекат нови посетители и ще върнат старите. Инвестирането в актуализирането на вашия уебсайт за електронна търговия е инвестиция в успеха на вашия бизнес. Не се колебайте да се свържете с експертите, ако имате нужда от помощ или съвет.

Софтуерът на TON OP doo ltd е достъпен инструмент, който може да се използва за извършване на технически анализи на страниците на вашия уебсайт, за проверка на съвместимостта с други устройства и за оценка на функционалността му.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 "TON OP DOO LTD".
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта