Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

CRM за малкия бизнес. Как да изберем

CRM е система за управление на клиентите и техните данни. С помощта на CRM - улавяте, запомняте и проследявате всеки контакт, като създавате собствена база данни. Доскоро се смяташе, че малките фирми не се нуждаят от скъпи и тромави софтуерни решения, включително CRM. Да, някога това беше така.

Малките компании, собствениците на малък бизнес се нуждаят от работещ инструмент, който наистина ще им донесе полза, ще спести време, ще бъде лесен за използване и надежден за съхранение на данни. Ще ви позволи да реализирате повече продажби с по-малко труд. Съвременните CRM решения за малки фирми отчитат тези нужди, лесно се настройват и са достъпни.
Избор на CRM
Стартиращите компании и дропшипърите често нямат възможност да проследяват пълното въздействие на маркетинговите си усилия. Клиент, който е написал имейл, може да не получи отговор, а контактите му да са изгубени или неточно записани. Лийдовете често се губят или пропускат, а данните за тях са неактуални.

Свързаният CRM автоматично попълва информация и синхронизира данни с: електронна поща, календар, телефон, социални медии, създава контакти на потенциални клиенти.

Когато избирате CRM от многото предложения на пазара, разгледайте внимателно:
  • управляемост и достъпност при използване
  • функционалност за съхранение и защита на данните
  • отзиви на потребителите за софтуера
  • цени и условия
  • функционалност за прогнозиране на продажбите
  • съвместимост с друг софтуер и възможност за съвместно използване
Лесно използване
Разбирането и анализирането на данните от CRM може да се окаже доста трудно без необходимите знания и опит. Това е най-голямото предизвикателство. Ако потребителите не са в състояние да оценят правилно данните, тогава платформата и нейната интеграция ще се окажат безполезна стъпка. CRM системата за малък бизнес трябва да бъде лесна за използване и управление. Сложният интерфейс и необичайното софтуерно решение могат да доведат до грешки в работата с клиентите.

Процесът на адаптиране на служителите към новия софтуер трябва да отчита техните индивидуални особености.
За да се разбере какво се случва с бизнеса, за да се оценят незабавно показателите, за да се проведе бърз мониторинг на процесите, за да се оценят показателите за успех, CRM трябва да генерира прости и ясни отчети за продажбите и да има непретрупани информационни табла.
Интеграция
Интеграцията на CRM ви позволява да централизирате всички данни в една информационна система. CRM трябва да е съвместим с всички инструменти, които компанията вече използва. Това позволява данните да се синхронизират в реално време.

CRM се интегрира с: електронна поща, социални медии, интерком софтуер, инструменти за обслужване на клиенти, софтуер за обаждания/видео чат, количка за пазаруване, инструменти за анализ.

Обслужването на клиенти трябва да е винаги на разположение по телефон, електронна поща. Някои CRM търсят домейна в имейл, разглеждат публично достъпни бази данни и самостоятелно попълват възможно най-много информация.

Канали
CRM трябва да събира информация за клиентите, независимо откъде идва тя - разговори, текстови съобщения, чат, социални медии и др. Ако може да се свърже само с ограничен брой канали, които използвате, информацията ще бъде непълна и преживяването на клиентите ще бъде фрагментирано.
Потребителите трябва да виждат историята на всеки контакт, минали взаимодействия (по всеки канал) и скорошна активност в социалните канали на контакта.

Цена
Цената на платформата трябва да е съобразена с бюджета на компанията. Тя може да варира в зависимост от броя на потребителите, контактите, имейл адресите и др. Планирайте това, за да избегнете досадни ограничения или необходимост от смяна на CRM. Много често малките компании започват да използват безплатна версия на CRM и след това преминават към платена версия.

Какво искате да подобрите?
Свързването на CRM помага при продажбите, маркетинга, ИТ и обслужването на клиенти. Кои от тях искате да подобрите? Повечето CRM включват основен набор от стандартни функции.

  • Zoho CRM : най-доброто решение за стартиращи предприятия
  • Monday.com : най-доброто решение за анализ на ефективността на продажбите
  • Pipedrive : най-лесният CRM за използване (+автоматизация)
  • HubSpot: най-добрият за бързо мащабиране.
  • Salesflare: най-доброто за автоматизирано събиране на информация за клиентите
  • Less Annoying CRM: най-достъпното решение за продажби и маркетинг
  • Nutshell: най-доброто решение за B2B екипи по продажбите
  • Nimble: най-доброто за интегриране на социалните медии

CRM е важен инструмент, който ви помага да разберете нуждите на клиентите си, предоставяйки ценна информация за това какво наистина искат. Този подход стимулира растежа на продажбите. Софтуерът на TONOP помага за синхронизиране на данните за съвместна работа на CRM с други системи. Автоматизираното оценяване на потенциални клиенти намалява времето за обработка на безперспективни потенциални клиенти и увеличава броя на потенциалните клиенти, превърнати в продажби. Решението TON OP doo ltd подобрява координацията на задачите за обслужване на клиенти (управление на поръчки, контакти, сметки и транзакции).
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2024 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта