ИнтеграцияИнтеграцията на CRM ви позволява да централизирате всички данни в една информационна система. CRM трябва да е съвместим с всички инструменти, които компанията вече използва. Това позволява данните да се синхронизират в реално време.
CRM се интегрира с: електронна поща, социални медии, интерком софтуер, инструменти за обслужване на клиенти, софтуер за обаждания/видео чат, количка за пазаруване, инструменти за анализ.
Обслужването на клиенти трябва да е винаги на разположение по телефон, електронна поща. Някои CRM търсят домейна в имейл, разглеждат публично достъпни бази данни и самостоятелно попълват възможно най-много информация.
КаналиCRM трябва да събира информация за клиентите, независимо откъде идва тя - разговори, текстови съобщения, чат, социални медии и др. Ако може да се свърже само с ограничен брой канали, които използвате, информацията ще бъде непълна и преживяването на клиентите ще бъде фрагментирано.
Потребителите трябва да виждат историята на всеки контакт, минали взаимодействия (по всеки канал) и скорошна активност в социалните канали на контакта.
ЦенаЦената на платформата трябва да е съобразена с бюджета на компанията. Тя може да варира в зависимост от броя на потребителите, контактите, имейл адресите и др. Планирайте това, за да избегнете досадни ограничения или необходимост от смяна на CRM. Много често малките компании започват да използват безплатна версия на CRM и след това преминават към платена версия.
Какво искате да подобрите? Свързването на CRM помага при продажбите, маркетинга, ИТ и обслужването на клиенти. Кои от тях искате да подобрите? Повечето CRM включват основен набор от стандартни функции.
- Zoho CRM : най-доброто решение за стартиращи предприятия
- Monday.com : най-доброто решение за анализ на ефективността на продажбите
- Pipedrive : най-лесният CRM за използване (+автоматизация)
- HubSpot: най-добрият за бързо мащабиране.
- Salesflare: най-доброто за автоматизирано събиране на информация за клиентите
- Less Annoying CRM: най-достъпното решение за продажби и маркетинг
- Nutshell: най-доброто решение за B2B екипи по продажбите
- Nimble: най-доброто за интегриране на социалните медии
CRM е важен инструмент, който ви помага да разберете нуждите на клиентите си, предоставяйки ценна информация за това какво наистина искат. Този подход стимулира растежа на продажбите. Софтуерът на TONOP помага за синхронизиране на данните за съвместна работа на CRM с други системи. Автоматизираното оценяване на потенциални клиенти намалява времето за обработка на безперспективни потенциални клиенти и увеличава броя на потенциалните клиенти, превърнати в продажби. Решението TON OP doo ltd подобрява координацията на задачите за обслужване на клиенти (управление на поръчки, контакти, сметки и транзакции).