Поемете удара: знайте как да приемете неуспехаУспехът в дропшипинга зависи преди всичко от продуктите, предлагани от онлайн магазина. Личните качества на доставчика, неговата репутация и популярността на платформата за търговия също са важни. Инвестирайки пари в популяризиране на бизнеса си, дропшипинг търговецът работи за своето бъдеще, име и репутация.
Кризисните ситуации в дропшипинг бизнеса не са неизбежни, но се случват. Стоките могат да пристигнат със закъснение или да се окажат с лошо качество. Не е възможно да се намери подход към клиент с труден характер. Важно е да не се разочаровате и да не губите мотивация по този път с препятствия. Неуспехите са част от бизнеса и опита.
Ако днес всичко в бизнеса работи перфектно, няма гаранция, че утре същите процеси ще бъдат успешни и стабилни. Историите на гуру-блогърите за това колко лесно е да станеш милионер по домашни чехли отдавна не се приемат сериозно. Във всеки бизнес има ежедневие, стръмни обрати и разочарования.
Как да реагираме? За някои неуспехите се превръщат в бариера, докато други, след като издишат, продължават напред. Важно е да се помни, че това също е част от бизнес процеса, който понякога не може да бъде предвиден и избегнат.
Казване на "неОтхвърлянето, отказът и казването на "не" са може би най-трудните умения за овладяване, и то не само в бизнеса. Ако ви бъде представена нова бизнес идея, която не отговаря на вашия бизнес модел или принципи, умението да казвате "не" може да бъде вашата защита срещу бъдещо претоварване и провал. За да избегнете психическо и емоционално прегаряне, не приемайте предложения, които са в противоречие с вашите ценности.
Натискайте (и понякога особено силно).Ефективният дропшипинг изисква стратегическо мислене. Проучвайте пазара, анализирайте данните, избирайте правилните продукти, които да продавате. Понякога ще се изисква упорита работа, особено в началната фаза на бизнеса или в периода на отстраняване на проблеми. Генерирането на поръчки е основната задача на дропшипъра. Той развива бизнеса си и прави маркетинг, търси интересни оферти и доставчици, занимава се с поръчките и рекламациите на клиентите. Това трябва да се помни, когато започвате този труден, но интересен път.