Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Всестранност и бизнес

Всеки път, когато потенциален клиент види реклама на ваш продукт, прочете имейл или посети уебсайта ви, той преминава през така наречените „точки на контакт“. Те са на път към вземане на решение. 80% от продажбите се осъществяват между 8 и 12 точка на контакт.

Ефективността на традиционната директна поща е трудно да се проследи. Как можете да разберете колко ефективна е тя? Как да свържете промоциите с бюлетина по електронната поща? Какво оказва влияние върху решението на купувача и служи като спусък? Проследяването на атрибуцията на пощенските пратки в множество точки на взаимодействие се подпомага от програмата TONOP.

TON OP doo ltd използва многоканален маркетингов подход, който позволява показването на реклами на една и съща аудитория на няколко платформи, след като й е бил изпратен имейл бюлетин.
Omnichannel
За разлика от многоканалния подход, при който аудиторията може да вижда различни съобщения на различни платформи, многоканалната стратегия е като изпращането на напомняния: потребителят е изложен на едно и също съобщение, но на различни места. Тази комбинация от канали ви позволява да изградите единна система за комуникация с клиента.

Omnichannel в търговията на дребно и дропшипинга помага:
  • Увеличаване на CLV (стойността на целия живот на клиента)
  • Достигнете до нови сегменти на целевата аудитория
  • Подобряване на оперативната ефективност
  • Увеличаване на пазарния дял
  • Анализирайте съществуващите канали
Омни-каналният маркетинг е сравнително ново явление, това е стратегия, при която различните канали за комуникация с потребителите се интегрират в една система.

Внедряването на omni-channel в бизнес процесите изисква систематичен подход. На първо място е необходимо да проучите какви канали вече използвате в бизнеса си за взаимодействие с клиентите. Това може да са уебсайт, социални медии, електронна поща, месинджъри. Определете кой етап от фунията за продажби носи най-много потенциални клиенти: информираност, вземане на решение, покупка. Също така трябва да определите най-слабо представящия се канал.
Карта на пътуването на клиента (CJM)
Разработете подробна карта на пътуването на клиента (CJM) за всеки сегмент от целевата ви аудитория. CJM ви помага да разберете по-добре как клиентите взаимодействат с вашата компания чрез различни канали на различни етапи от покупката или обслужването. Въз основа на данните от CJM можете да определите кои канали и инструменти отговарят най-добре на нуждите на клиентите на всеки етап.

Разработване на план и измерване на ефективността
Създайте подробен план за каналите въз основа на анализа и данните от CJM. Създайте ключови показатели за ефективност (KPI) за всеки канал и етап от фунията. Най-лесните за проследяване са конверсия на продажбите, среден чек, възвръщаемост на инвестициите. Внедрете система за проследяване и анализ, която ще ви позволи да измервате ефективността на всеки канал и съвместното въздействие.
Оценка на съвместното влияние на каналите
Можете да използвате атрибуцията, за да оцените съвместното влияние на каналите. Атрибуцията ви позволява да определите кои канали и етапи влияят върху крайното решение за покупка на клиента.

За да разберете кои канали играят най-голяма роля в конверсията, разгледайте атрибуцията: линейна, последен канал и позиционна, наред с други. Интегрирането на вашата CRM система със системите за анализ ви позволява да проследите пътя на клиента от първия контакт до покупката и обратно.

Кои онлайн канали си заслужава да бъдат внедрени
Каналите за популяризиране на многоканалната стратегия се избират въз основа на целевата аудитория, бизнес модела и ресурсите. Важно е да се създаде хармонична и съгласувана система на взаимодействие между тези канали.

Уебсайтът и мобилното приложение трябва да бъдат в основата на омниканалната стратегия. Те се използват и за събиране на данни за клиентите.

Социалните медии ви позволяват да взаимодействате с клиентите, да споделяте информация и да провеждате рекламни кампании. Изберете социални платформи, в които се намира вашата целева аудитория.

Месинджъри като WhatsApp, Facebook и други стават все по-популярни канали за комуникация.

Маркетингът на съдържанието е свързан с полезно съдържание (статии, видеоклипове, инфографики), което ще представлява интерес за вашата аудитория. То влияе върху популярността на ресурсите и подобрява видимостта в търсачките, като привлича нови клиенти.

Маркетингът по електронна поща е класически канал за ретаргетиране. С помощта на мейлинга клиентът плавно се води към покупка: информирайте го за отстъпки и промоции, изпращайте промокодове и специални предложения за продукти, от които наскоро се е интересувал.

SMS маркетингът може да бъде полезен за изпращане на кратки известия и напомняния до клиентите, особено ако аудиторията ви предпочита текстови съобщения.

И, разбира се, всяка омниканална стратегия се възползва пълноценно от стандартното офлайн взаимодействие: офлайн продажби, промоционални печатни материали, изложения.

Софтуерно решение TONOP
Софтуерното решение TONOP увеличава проследяването и ефективността на бюлетините по електронна поща и използва стратегия за ретаргетиране, подобна на контекстуалната медийна мрежа на Google. То ви позволява да синхронизирате цифровата реклама от различни канали. Потребителите от базата на имейл бюлетина виждат рекламите на компанията и в новинарските си емисии във Facebook и Instagram. Важно е да се помни, че многоканалният подход е непрекъснат процес. След като го приложите, трябва редовно да анализирате данните, да оптимизирате каналите и да наблюдавате промените в поведението на клиентите.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2024 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта