Електронен бюлетин. Когато качеството е по-важно от размера
"Защо ви трябват списъци за кореспонденция? Не преглеждам пощата на всички. Струва ли си усилията и разходите?"
Краткият отговор е: да, струва си. Но трябва да вземете предвид, че моделът на онлайн пазаруването "елате, вижте, купете" вече е остарял. Повечето клиенти се нуждаят от помощ при избора си и от насърчаване на покупката.
Какво е основното във всеки информационен бюлетин? Навременност и актуалност. Актуалните предложения трябва да се изпращат на актуални адреси. Масовите и безлични съобщения обикновено остават неотворени или отиват направо в "кошницата" или в спама. Ефективното изпращане на писма е работа с точки, изкуство за групиране и сегментиране на СА. Важно е не само да продавате компетентно, но и постоянно да привличате нови клиенти.