Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

17 най-добри социални мрежи за вашия бизнес през 2024 г.

Колко социални мрежи познавате? Пет? Десет? Кои социални мрежи използвате за бизнеса си? Как ги управлявате? Кои социални мрежи са популярни сред вашата целева аудитория? Трябва ли да промените нещо в рекламната стратегия на вашия бизнес през 2024 г.?

Да, има много въпроси. Нека да стигнем до същината им.

Правилният избор или по-скоро правилният набор от канали за популяризиране в социалните мрежи оказва значително влияние както върху продажбите, така и върху развитието на бизнеса като цяло.

Предлагаме ви да проучите класацията на най-популярните социални мрежи от ТОН ОП доо ООД.

Бъдете селективни, не е необходимо да регистрирате акаунти на компанията си във всички известни и малко известни социални мрежи. Помислете кои канали за популяризиране ще бъдат полезни за вашия бизнес. И не забравяйте: само специфичното за платформата съдържание може да увеличи обхвата и ангажираността.
1. Facebook: 3,03 милиарда потребители
Фейсбук е най-голямата социална мрежа, която се използва месечно от около 37% от населението на света. Седем милиона рекламодатели активно популяризират бизнеса си тук, тъй като почти всички формати на съдържание за рекламно популяризиране работят добре в платформата: текст, снимки, видеоклипове и истории. Дори необучен потребител може лесно да разбере настройките на Facebook. Трябва да се има предвид, че алгоритъмът на Facebook дава приоритет на съдържание, което активно ангажира потребителите, създава среда за комуникация, поддържа и формира връзки.

2. YouTube: 2,5 милиарда потребители
YouTube е платформа за споделяне на видеоклипове, втората по големина социална мрежа и втората по големина търсачка след Google, като потребителите гледат по един милиард часа видео всеки ден. Ако използвате видео за популяризиране на бизнеса си, добавете YouTube към маркетинговата си стратегия, за да увеличите обхвата си.

3- WhatsApp: 2 милиарда потребители
WhatsApp е мобилно приложение за обмен на текстови и гласови съобщения, снимки, видеоклипове, аудиозаписи и документи между потребителите. Приложението поддържа видеоразговори и е популярно в над 180 държави. Бизнес платформата често се използва в рекламата и популяризирането на малки и средни предприятия.

4. Instagram: 2 милиарда потребители
Instagram е визуална платформа, която ви позволява да поддържате разнообразно съдържание: снимки, видеоклипове, истории, онлайн формат. Много често се използва съдържание, генерирано от потребителите, за популяризиране и поддържане на активна бизнес страница. Бизнес профилът в Instagram събира данни и пълни анализи, позволява ви да планирате публикации.

5. WeChat - 1,3 млрд. потребители
WeChat е най-популярната социална мрежа в Китай, която доста бързо се превърна от приложение за изпращане на съобщения в универсална платформа. Потребителите на WeChat могат да обменят съобщения и обаждания, да пазаруват онлайн, да плащат сметки, да купуват хранителни продукти, да прехвърлят пари, да правят поръчки и да поръчват таксита. Facebook и X са забранени в Китай, така че WeChat е добра алтернатива за популяризиране на всеки бизнес, работещ с целевата аудитория в Китай.

6. TikTok: 1,05 милиарда потребители
TikTok (известен като Douyin в Китай) е най-бързо развиващото се приложение за споделяне на видеосъдържание в света, популярно сред младите хора. Чудесен инструмент за бизнес реклама, то поддържа видеоклипове в кратък формат с продължителност до 60 секунди.

7. Telegram: 700 милиона потребители
Telegram е безплатно приложение за изпращане на съобщения. Отличителна черта на Telegram е криптирането от край до край на всички дейности на потребителите, включително чатовете, групите и медийните файлове, споделяни от участниците. То е популярно със своята сигурност, бързина и разнообразни функции за комуникация: групови чатове, канали и ботове за автоматизиране на задачи.
8. Snapchat: 557 милиона потребители
Snapchat се фокусира върху снимки и кратки видеоклипове, които потребителите споделят с приятели. Първоначално платформата стана известна с това, че акцентира върху личната и непостоянна комуникация, което привлече младите хора и милениумите. Именно Snapchat направи вертикалния видео формат популярен в световен мащаб.

9. Kuaishou: 626 милиона потребители
Kuaishou е конкурент на TikTok - популярна китайска платформа за социални медии, специализирана в кратки видеоклипове и стрийминг. Тя ви позволява да добавяте звукови откъси, да наслагвате текст и стикери върху изображения или видеоклипове.

10. Qzone: 600 милиона потребители
Qzone е още едно китайско приложение - социална мрежа и блогосфера, в която потребителите могат да разговарят с приятели, да преглеждат актуализирани емисии, да коментират, да качват видеоклипове, да водят дневници и блогове, да играят игри и да стриймват музика.
11. Sina Weibo: 584 милиона потребители
"Weibo" (微博) е платформа за микроблогове, в която потребителите могат да обменят съобщения, да публикуват снимки, видеоклипове и истории, да разглеждат актуални теми, да използват хаштагове в публикациите и да използват платформата за незабавни съобщения. Целевата аудитория на Weibo са младите хора.

12. QQ: 574 милиона потребители
Въпреки че WeChat води на пазара в Китай, QQ остава най-популярният месинджър и социална мрежа сред младите хора. Освен в Китай, платформата се използва в 80 държави и е достъпна на много езици. Основното предимство на QQ е, че не изисква телефон при регистрация.

13. X (бивш Twitter): 556 милиона потребители
X е популярна платформа за социални медии с кратки съобщения ("туитове") с дължина до 280 знака. Twitter се използва широко за споделяне на новини и общуване. Платформата поддържа мултимедийно съдържание, анкети и цитати. Много марки използват Twitter като алтернативен канал за обслужване на клиенти.

14. Pinterest: 445 милиона потребители
Pinterest е уеб и мобилна платформа, в която потребителите могат да създават виртуални "табла" с изображения и видеоклипове, свързани с техните интереси, идеи и проекти. Платформата предлага инструменти за онлайн пазаруване и популяризиране на бизнеса.

15. Reddit: 430 милиона потребители
През април 2023 г. Reddit е обявен за "главната страница на интернет", като обединява в платформата си специализирани форуми, в които много често се провеждат задълбочени дискусии по нишови теми. За бизнеса това е доста интересен формат за популяризиране.

16. LinkedIn: 424 милиона потребители
LinkedIn вече не е само платформа за търсене на работа, а професионална мрежа за набиране на персонал, в която експертите споделят съдържание и популяризират своите лични или фирмени марки.

17. Quora: 300 милиона потребители
Quora е публичен уебсайт и приложение за въпроси и отговори, където потребителите могат да споделят информация по различни теми.

Програмата TONOP проследява публикациите и интегрира акаунти от различни социални медийни платформи. Потребителят може да управлява съдържанието в няколко платформи едновременно, като проследява и анализира активността на целевата аудитория.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 "TON OP DOO LTD".
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта