1. Facebook: 3,03 милиарда потребителиФейсбук е най-голямата социална мрежа, която се използва месечно от около 37% от населението на света. Седем милиона рекламодатели активно популяризират бизнеса си тук, тъй като почти всички формати на съдържание за рекламно популяризиране работят добре в платформата: текст, снимки, видеоклипове и истории. Дори необучен потребител може лесно да разбере настройките на Facebook. Трябва да се има предвид, че алгоритъмът на Facebook дава приоритет на съдържание, което активно ангажира потребителите, създава среда за комуникация, поддържа и формира връзки.
2. YouTube: 2,5 милиарда потребителиYouTube е платформа за споделяне на видеоклипове, втората по големина социална мрежа и втората по големина търсачка след Google, като потребителите гледат по един милиард часа видео всеки ден. Ако използвате видео за популяризиране на бизнеса си, добавете YouTube към маркетинговата си стратегия, за да увеличите обхвата си.
3- WhatsApp: 2 милиарда потребителиWhatsApp е мобилно приложение за обмен на текстови и гласови съобщения, снимки, видеоклипове, аудиозаписи и документи между потребителите. Приложението поддържа видеоразговори и е популярно в над 180 държави. Бизнес платформата често се използва в рекламата и популяризирането на малки и средни предприятия.
4. Instagram: 2 милиарда потребителиInstagram е визуална платформа, която ви позволява да поддържате разнообразно съдържание: снимки, видеоклипове, истории, онлайн формат. Много често се използва съдържание, генерирано от потребителите, за популяризиране и поддържане на активна бизнес страница. Бизнес профилът в Instagram събира данни и пълни анализи, позволява ви да планирате публикации.
5. WeChat - 1,3 млрд. потребителиWeChat е най-популярната социална мрежа в Китай, която доста бързо се превърна от приложение за изпращане на съобщения в универсална платформа. Потребителите на WeChat могат да обменят съобщения и обаждания, да пазаруват онлайн, да плащат сметки, да купуват хранителни продукти, да прехвърлят пари, да правят поръчки и да поръчват таксита. Facebook и X са забранени в Китай, така че WeChat е добра алтернатива за популяризиране на всеки бизнес, работещ с целевата аудитория в Китай.
6. TikTok: 1,05 милиарда потребителиTikTok (известен като Douyin в Китай) е най-бързо развиващото се приложение за споделяне на видеосъдържание в света, популярно сред младите хора. Чудесен инструмент за бизнес реклама, то поддържа видеоклипове в кратък формат с продължителност до 60 секунди.
7. Telegram: 700 милиона потребителиTelegram е безплатно приложение за изпращане на съобщения. Отличителна черта на Telegram е криптирането от край до край на всички дейности на потребителите, включително чатовете, групите и медийните файлове, споделяни от участниците. То е популярно със своята сигурност, бързина и разнообразни функции за комуникация: групови чатове, канали и ботове за автоматизиране на задачи.