11. Sina Weibo: 584 милиона потребители"
Weibo" (微博) е платформа за микроблогове, в която потребителите могат да обменят съобщения, да публикуват снимки, видеоклипове и истории, да разглеждат актуални теми, да използват хаштагове в публикациите и да използват платформата за незабавни съобщения. Целевата аудитория на Weibo са младите хора.
12. QQ: 574 милиона потребителиВъпреки че WeChat води на пазара в Китай, QQ остава най-популярният месинджър и социална мрежа сред младите хора. Освен в Китай, платформата се използва в 80 държави и е достъпна на много езици. Основното предимство на QQ е, че не изисква телефон при регистрация.
13. X (бивш Twitter): 556 милиона потребители X е популярна платформа за социални медии с кратки съобщения ("туитове") с дължина до 280 знака. Twitter се използва широко за споделяне на новини и общуване. Платформата поддържа мултимедийно съдържание, анкети и цитати. Много марки използват Twitter като алтернативен канал за обслужване на клиенти.
14. Pinterest: 445 милиона потребителиPinterest е уеб и мобилна платформа, в която потребителите могат да създават виртуални "табла" с изображения и видеоклипове, свързани с техните интереси, идеи и проекти. Платформата предлага инструменти за онлайн пазаруване и популяризиране на бизнеса.
15. Reddit: 430 милиона потребителиПрез април 2023 г.
Reddit е обявен за "главната страница на интернет", като обединява в платформата си специализирани форуми, в които много често се провеждат задълбочени дискусии по нишови теми. За бизнеса това е доста интересен формат за популяризиране.
16. LinkedIn: 424 милиона потребителиLinkedIn вече не е само платформа за търсене на работа, а професионална мрежа за набиране на персонал, в която експертите споделят съдържание и популяризират своите лични или фирмени марки.
17. Quora: 300 милиона потребителиQuora е публичен уебсайт и приложение за въпроси и отговори, където потребителите могат да споделят информация по различни теми.
Програмата TONOP проследява публикациите и интегрира акаунти от различни социални медийни платформи. Потребителят може да управлява съдържанието в няколко платформи едновременно, като проследява и анализира активността на целевата аудитория.