S-търговия. Основни елементиЯсно дефинирайте какво искате да постигнете със стратегията си за социалните медии. Към кого ще бъдат насочени рекламите ви? Познайте местоположението, възрастта, пола и, разбира се, интересите на целевата си аудитория. За успешна стратегия за социална търговия е важно да разнообразявате съдържанието си и да използвате различни инструменти, които могат да заинтересуват и ангажират потребителите.
- Видеоклипове
- Съдържание (снимки, текстове, инфографики)
- Визуални истории (истории)
- Предаване на живо
- Съдържание, генерирано от потребителите 6.
- Интерактивно съдържание (анкети, гласуване, викторини) 7.
- Виртуална и разширена реалност (VR и AR)
- Емоционално и историческо съдържание
- Аудиосъдържание (подкастове, аудиоскици)
- Маркетинг на влиятелни лица (сътрудничество с блогъри и лидери на мнение)
- Рекламни кампании в социалните мрежи, като се вземат предвид таргетирането и ретаргетирането
- Участие в предизвикателствата и тенденциите
S-търговия: 2024 г. Може да се каже, че социалната търговия е подвид на електронната търговия. Целият процес на покупка - от запознаването с продукта, до изучаването на неговите свойства и избора му - се извършва изключително в платформата на социалната медия.
В бъдеще можем да очакваме онлайн пазаруването да прилича все повече на медийно потребление. А основният проблем на S-търговията - ниската емоционалност на процеса на пазаруване - ще бъде лесно решен в бизнес, който е свикнал да работи с личните характеристики на целевата аудитория.
Именно в такъв момент е важно да се свърже инструмент, който ще помогне за събиране на данни, сортиране и анализиране на информацията. Софтуерът TONOP ви позволява: да извършвате непрекъснат анализ на търсенето и резултатите от продажбите, да моделирате процеса на продажби, да записвате транзакциите, да провеждате пазарни проучвания, да планирате веригите за доставки, да работите с база данни, да свържете CRM система, да изготвяте отчети, да анализирате дейността на конкурентите и да проверявате „чистотата“ на доставчиците.
През 2024 г. социалната търговия ще продължи да персонализира бизнеса, за да отговори на нуждите на клиентите. При цялото удобство на онлайн пазаруването потребителите няма да искат да изоставят напълно офлайн пазаруването. TON OP doo ltd знае, че за мнозина то често е навик - разтоварващо и приятно занимание. От друга страна, именно в социалните мрежи купувачът търси отзиви, чете препоръки. И следователно ще остане верен на ресурс, който е полезен, интересен и полезен. Клиентите ще продължат да поръчват онлайн, защото това е удобно и най-важното - обичайно.