Един от най-ефективните начини за разрастване на бизнеса ви е да работите постоянно с лоялността на клиентите: клиентът се доверява на вас и на магазина ви, създава се навик и няма желание да променя нищо. Лоялните клиенти не само конвертират по-често, но и имат по-висока "средна стойност на получената поръчка".
Знаете ли, че 40% от приходите на всеки онлайн магазин идват от повторни клиенти? Удивителното е, че тези 40% представляват само 8% от всички клиенти. Ценността на лоялните клиенти за бизнеса е безспорна.
Повечето експерти смятат, че средният коефициент на преобразуване в електронната търговия е между 1 и 3 %. Според книгата на Пол Фарис "Маркетингови показатели" повторният клиент има 60-70% коефициент на преобразуване.
Това означава, че колкото повече лоялни клиенти имате, толкова по-малко трябва да инвестирате в нетаргетиран маркетинг, да се опитвате да се откроите от конкуренцията и да правите всичко възможно вашият онлайн магазин да бъде намерен, "кликнете" върху рекламата, да "посетите" сайта и да останете там.
Adobe проведе проучване, в което разгледа коефициента на преобразуване на постоянните клиенти. Те установиха, че вероятността за конвертиране на клиент, който вече е направил покупка два пъти, е 9 пъти по-голяма, отколкото за клиент, който поръчва за първи път.
Лоялните клиенти са популяризаторите на вашия магазин. Те използват това, което са купили, публикуват своите снимки, може дори да се похвалят и да разкажат на приятели и роднини как се чувстват и как се чувстват с новата си покупка.
Именно това е смисълът на безплатния маркетинг!
Колко често трябва да напомняте на лоялните клиенти за вашия магазин, да им казвате за нови промоции, да изпращате информация за отстъпки? Опитайте се да имитирате тяхното поведение. Ако клиентите ви купуват продукти в магазина ви средно веднъж месечно, трябва да им напомняте за себе си също веднъж месечно - изпратете им имейл, SMS или съобщение в социалните мрежи. Ако клиентите ви пазаруват от вашия уебсайт за електронна търговия два пъти месечно, изпращайте SMS съобщения два пъти месечно.
Като цяло лоялността на клиентите е от съществено значение за успеха на електронната търговия. Тя ви помага да спестите от маркетинг, разходи за привличане на клиенти, осигурява ви трафик от препратки и увеличава продажбите.
Когато имате собствен уебсайт, е важно да не пропускате уникалната възможност да проследявате и анализирате анализите му в реално време. TON OP DOO LTD. може да ви помогне да настроите Google Analytics, за да можете постоянно да следите данните за сайта и електронната си търговия. Информацията за вашите клиенти, тяхната ангажираност и показателите на аудиторията ви е безценна информация, която не може да бъде получена от други източници.
Кои страници на вашия онлайн магазин се разглеждат най-много? Колко време средно прекарва един потребител на най-популярната страница? Какъв е доходът на продукта, представен в него? Без отговори на тези въпроси и без постоянен анализ на ефективността на анализите на вашия магазин няма да можете да продължите напред, да въвеждате нови продукти, да провеждате промоции и да оптимизирате онлайн преживяването си.
При дропшипинга е много важно да не попадате в капана на некомпетентен партньор. Може да изглежда, че ако доставчикът реши проблемите със стоките, няма за какво друго да се притеснявате. Но за съжаление недоказаният партньор може да се окаже човек, на когото не можете да разчитате и на когото е опасно да се доверите. Ако партньор е неекспедитивен, неточен и безразличен, неговото отношение ще обезцени цялата работа, която полагате, за да поддържате лоялността на клиентите.
TON OP DOO LTD. помага на компаниите да намерят нови партньори за съвместно развитие на бизнеса, проверява цялата информация за сделката, оценява правната ѝ страна, води преговори и прави всичко възможно, за да гарантира, че дропшипърът и доставчикът ще станат постоянни бизнес партньори.