7 часа взаимодействиеАко клиентът знае точно какво иска, 7 часа взаимодействие не са чак толкова много. Ако все още нямат запитване и нужда, намирането и изборът могат да отнемат много повече време. Информативните статии в блоговете, препоръките, аудиосъдържанието, публикациите в социалните медии, уебинарите, демонстрациите, подкастовете и др. се превръщат в ключови точки на контакт.
- Търсачки: контекстната реклама и SEO промоцията са насочени към потребители, които знаят точно какво искат, търсят конкретно решение и са готови да купят сега
- Ретаргетирането е насочено към онези потребители, които вече са посетили сайта, но не са извършили целево действие - не са купили или поръчали нищо. Такива клиенти могат да бъдат „настигнати“ чрез поставяне на реклами на други уебсайтове, в собствените им рекламни мрежи.
- Целенасочена реклама в социалните мрежи: социалните мрежи са един от основните източници на трафик в наши дни, място, където можете ефективно да повлияете на аудиторията и да говорите с нея на „един и същи език“.
- SMS и електронна поща: този рекламен канал ви позволява да общувате ефективно с потенциалните клиенти, като изпращате персонализирани оферти и програми за лоялност.
- Маркетинг на влиятелните личности: медийните личности и блогърите създават автентична връзка с аудиторията.
- Офлайн събития: взаимодействията лице в лице помагат за установяване на дълбока връзка с клиентите, която не може да бъде постигната чрез цифровите канали.
11 точки на контактТочките на контакт са моменти, места, ситуации, в които клиентът научава нещо за компанията. От визитна картичка и трептящ банер до търговска оферта и рекламни материали. Обикновено има повече от петдесет такива точки, дори за малка и малко известна компания!
Рекламите, уебсайтовете, публикациите в социалните медии, бюлетините, електронните бюлетини, брошурите, демонстрациите на продукти и други - всички те се превръщат в решаващи точки на контакт между марката/компанията и потребителя, онлайн и офлайн.
Точките на контакт могат да бъдат:
- Реклама (телевизионна, офлайн, онлайн)
- Обаждане от представител на компанията
- Търсене, четене и анализиране на отзиви
- Реклама в уебсайт/списание
- Имейл от марката или персонализиран бюлетин
- Споменаване на продукт или марка на близък приятел
- Виждане на рекламен банер в статия