Използваме технология за cookie. Cookies
ни позволява да ви предоставяме актуална информация за вашите предпочитания и гарантира правилното функциониране на уебсайта. Можете да блокирате cookie в настройките на браузъра си, но тогава няма да можете да взаимодействате правилно с нашия уебсайт.

Какво да не правите в социалните медии?

Днес социалните медии са се превърнали в почти задължителен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнеса. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter и TikTok по един или друг начин вече са част от живота на съвременния човек. За съжаление, повечето B2B и B2C компании се занимават с въпросите на управлението на социалните медии не систематично, а ad hoc. А и не съществува единна рецепта за успешно използване на социалните медии в бизнеса.

Ефективното управление на социалните медии е свързано не само с привличането и задържането на клиенти, но и с моделите на тяхното поведение. TON OP doo ltd съветва активно да увеличавате присъствието си в социалните медии, да измервате ангажираността на аудиторията и да анализирате профилите на новите абонати или клиенти. Увеличете продажбите, като проследявате трафика на препратките, CTR и конверсиите. Целта на всеки бизнес е социализация: създаване и поддържане на общност, в която потребителите могат да взаимодействат с марката, помежду си и със съдържанието. Какво да не правите в социалните медии?
1. Не се опитвайте да угодите на всички
Разбирането на аудиторията ви е една от най-важните части на стратегията. Ако познавате аудиторията си и разбирате нейните болезнени точки, можете да адаптирате предложенията си, за да разрешите специфичните им проблеми. Не се опитвайте да завладеете целия пазар, да изпълните всяка поръчка.

Проучете клиентите си: възраст, пол, интереси, местоположение, образование, навици. Какви социални мрежи, сайтове и канали посещават. При създаването на контекстна реклама и целева реклама трябва да се вземат предвид не само интересите на потребителите, но и по-точно да се „разбие“ аудиторията по възрастови и поведенчески фактори.

2. Никога не изтривайте отрицателни отзиви
Колкото и да е изкушаващо - не изтривайте отрицателните отзиви. Вместо това се свържете с хората, които са ги оставили. Отговорете на критиката, като оставите съобщение под коментара. Разберете какво точно не удовлетворява. След това продължете комуникацията в лични съобщения или извън социалните медии. Опитайте се да използвате тази ситуация във ваша полза.

Не пренебрегвайте негативните коментари. Те може да са само част от проблема. Бързият и последователен отговор на отзивите води до реален ръст на продажбите.

3. Не популяризирайте едно и също съдържание
Съобразете съдържанието си с вашата социална мрежа. Не се изкушавайте да направите нещо еднотипно за всички.

Сегментирането е това, което помага за изграждането и структурирането на съдържанието. Независимо от това къде се намира определена група потенциални клиенти във вашата фуния за продажби, създавайте персонализирани и уникални публикации, като проследявате реакцията. Избягвайте спама и споделяйте съдържание, което наистина ви харесва.

Позволените 280 знака в публикация в Twitter и почти неограничените знаци във Facebook трябва да спрат желанието да копирате публикации, без да променяте нищо в контекста. Не трябва да забравяте, че инструмент за оптимизация за търсачки като хаштаговете работи чудесно в Twitter, Instagram и Google+, но напълно се проваля във Facebook. Потребителите на Facebook харесват кратки публикации, докато потребителите на Google+ предпочитат дълги и информативни текстове. Разгледайте уникалните характеристики на всяка социална платформа. Не публикувайте кръстосани публикации, а кръстосано промотирайте в социалните медии.
4. Не спирайте да експериментирате
Не е достатъчно да откриете аудиторията си във всички натоварени платформи на социалните медии и да наблюдавате как тя реагира на всяка ваша публикация. Продажбите без A/B тестване са движение със затворени очи. Най-добрите стратези в областта на социалните медии постоянно тестват нови идеи, като планират експериментите си предварително. Винаги има по-добър начин да достигнете до целевата си аудитория. Моделирането на процесите в софтуера на ОП ТОН ви позволява да измервате ефективността на маркетинговите си кампании с помощта на вградените инструменти за анализ.
5. Не пренебрегвайте аудиторията си
Познавайте аудиторията си и споделяйте само това, което е важно за нея. Не пренебрегвайте една мрежа в полза на друга и не оставяйте без отговор коментари и въпроси от наистина заинтересована аудитория. Смесвайте „промоционалното“ съдържание. Винаги преглеждайте публикациите, които споделяте, и се уверете, че съдържанието е подходящо за вашата общност.

Всяка мрежа има свой собствен „пиков час“, когато общностите са най-активни.
Например Twitter и LinkedIn имат най-високи нива на взаимодействие през деня, докато потребителите на Facebook, Instagram и Pinterest са най-активни вечер и през уикендите.

Фирма ТОНОП доо ООД е качествен и мощен инструмент за ефективно планиране на търсенето, който помага на производители, търговци на дребно и дистрибутори да изчислят икономическата жизнеспособност на дадена сделка и да планират приходите си.
Нашите контакти
Имате ли някакви въпроси? Изпратете ни заявка чрез този формуляр!
„ТОН ОП ДУ“ ЕООД Адрес: ул. Борба 8, 4003 Пловдив, България
Поща: info@tonop.bg
© 2023 - 2025 "TON OP DOO LTD"
Всички права запазени.
Политика за поверителност
Публична оферта