Дропшипинг и нишата на уелнес продуктите. Кризисно пазаруване
Реалност 2025: купувачите станаха по-предпазливи в разходите си, избират по-внимателно и често отлагат покупката на статусни стоки, пестят от развлечения. Лесно се отказват от маркови дрехи или гаджети от последно поколение. Но дори и по време на криза, когато съкращават разходите си, 82% от потребителите не са готови да пестят от това, което им дава енергия и поддържа здравето им.
Повишеният стандарт на живот, триковете на маркетолозите и натрупаните през годините навици, понякога много трудно формирани, доведоха до това, че днес всички продукти за здраве и добро самочувствие се разглеждат като инвестиция. Всичко, което се отнася до уелнес, се възприема не като разход, а като инвестиция в себе си. Това е сигнал за бизнеса с електронна търговия, интернет магазини и дропшипъри. Специалистите от TON OP company анализират нишата на уелнес.